Kako našminkati oči
01.04.2017 18:08
Ovog proleća upadljive senke za oči su ponovo u modi, baš kao davnih osamdesetih! Čak i one devojke koje nisu vične nanošenju boja na kapke moći će to da rade spretno i lako zahvaljujući kompletima senki na kojima je lepo objašnjeno kojim redosledom se stavljaju i kako.
Poznati šminkeri su se na revijama za proleće i leto 2017. odlučivali za prirodan izgled “začinjen” jarkim bojama. Nose se pastelne nijanse žute, pink i boje lavande, a ukoliko se odlučite za samo jednu boju, neka to bude plava jer je ona apsolutni hit.
Plava je potpuno opčinila kreativnog direktora mejkap odseka kuće “Givenchy” Nikolasa Dežena, koji je novu kolekciju nazvao “Points d’encrage” i namenio je odvažnim damama koje se ne plaše da ostave upečatljiv utisak. Senke na prvi pogled deluju da su intenzivnih boja, ali kad se nanesu na kapke, samo svetlucaju. Isti je slučaj i sa plavo-crnim ajlajnerom “Vinyl Liner”, kao i sa bisernocrnom maskarom “Encre a Cils”, koja i vidljivo uvija trepavice.
Nova “Gucci Beauty” kolekcija šminke za prolećnu sezonu donosi bogato pigmentisane boje koje se lako nanose, razmazuju i mešaju. One sadrže i čestice koje reflektuju svetlost što dodatno ističe oči. Tu je “Magnetic Quad” mini-paleta senki od četiri boje - dve nijanse ljubičaste, crne i bele, zatim “Smookey Eye” olovke jarkog kolorita koje se mogu nanositi četkicom, sunđerom, aplikatorom, pa čak i prstima, i “Gucci Infinite Lenght” maskara čije i samo ime otkriva da naglašava dužinu trepavica. Svi ovi proizvodi osmišljeni su kako bi se postigao savršeni “smokey eyes”, koji je ove godine promovisan pod parolom “zadimljeno i razmrljano”. Upravo takve “zadimljene” oči imale su i manekenke na revijama za proleće/leto 2017. brendova “Balmain”, “Armani” i “Carolina Herrera”.
I kuća “Chanel” nedavno je predstavila svoje novitete za šminkanje očiju, zapravo cela nova linija mejkapa za leto 2017. “Ombre Premiere Eyes” baca fokus na njih. Reč je o senkama u azurnoplavoj i “kanarinac” žutoj boji, koje dolaze u paketu sa jarkoljubičastom i srebrnosivom. One imaju kremastu teksturu koja se bukvalno topi na kapcima i stvara sjajne, metalik i satenske kontraste.
“Dior” je takođe spremio novitete za proleće, ali i predstavio svoje novo zaštitno lice. Manekenka Bela Hadid u kampanji ovog francuskog brenda reklamira “Diorshow Pump ’n’ Volume” maskaru koja će se na tržištu pojaviti početkom aprila. Ali, koliko god da “Dior” prati trendove kad je ulepšavanje u pitanju, na reviji visoke mode u Parizu plasirao je nešto sasvim drugo. Manekenke sa skoro eteričnom šminkom više su ličile na savremenice Luja XIV nego na moderne žene. Umesto jarke šminke, Piter Filips, kreativni direktor mejkap sektora ove kuće, fokusirao se isključivo na suptilne zvezdice u uglovima očiju ili na sredini kapka. Ti elementi dodatno su naglašavali besprekoran ten, ružičaste usne i rumene jagodice modela.
Trepavice i obrve
Da bi se oči istakle u prvi plan, neophodno je posvetiti pažnju i obrvama i trepavicama. Ove godine u modu su se vratile takozvane “tvigi” trepavice - dugačke i slepljene, baš kakve je imala manekenka i glumica Lesli Homb Tvigi krajem šezdesetih i početkom sedamdesetih. Da biste postigli takav njihov izgled, potrebni su vam uvijač i crna maskara, koju ćete naneti u nekoliko slojeva, a zatim slepiti trepavice u nekoliko debljih “pramenova”, i to i gornje i donje. A iako mnoge žene smatraju da oči ne mogu biti dobro našminkane ako na kraju ne stavite maskaru, pojedini dizajneri za ovu sezonu predlažu da je ne nosite uopšte. Nećete pogrešiti koju god od ove dve opcije da odaberete, ali sigurno hoćete ukoliko i dalje insistirate na veštačkim trepavicama - one ovog proleća nisu moderne.
Što se tiče obrva, i dalje važi parola “što gušće, to bolje”. Devojke ne prestaju da ih popunjavaju japanskom metodom, senkama za obrve, ali i oči, olovkama, maskarama... A ako se osećate dovoljno odvažno, ovog proleća možete i da ih ofarbate - pogledajte kako su to uradili mejkap artisti na reviji brenda “Gucci” za proleće/leto 2017.
Komentari. (0)