DIGITAL DAY 2017 – Digitalni Homo economicus
05.05.2017 13:59
Još samo 11 dana nas deli od najveće i najznačajnije regionalne konferencije posvećene digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day 2017. Centralna tema „Connected Shopper“ pokriće teme o trgovini putem interneta, novoj generaciji umreženih kupaca, njihovim navikama, ali i korisničkom iskustvu.
Predavači najboljih svetskih kompanija sa razvijenih tržišta posetioce će upoznati sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Paralelno sa predavanjima na konferenciji će se održavati i paneli u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona. Konferencija Digital Day – Connected Shopper se održava uz podršku brojnih sponzora, među kojima je i kompanija SAP West Balkans kao platinasti sponzor događaja.
Među predavačima i panelistima naćiće se: Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO", Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazina The Economist, Predrag Ćirković, direktor kompanije SAP West Balkans, Mitja Tuškej, izvršni direktor marketinške agencije Direct Media Komunikacije, Milan Simić, CIO Telekom Srbija, Bojan Leković, CEO i osnivač, KupujemProdajem.com i mnogi drugi.
Posebno izdvajamo osnivača i direktora kompanije Kraftverk, gospodina Heimo Hammer-a, koji iza sebe ima visoko obrazovanje bečkog Univerziteta u oblasti ekonomije i poslovne administracije, na kojem je bio i profesor na katedri za marketing. Nakon toga put ga je vodio kroz kompanije kao što su Siemens, McCann Erickson i Dr. Puttner & Bates, da bi 1990. godine osnovao svoju agenciju za digitalni marketing i kreativne usluge Kraftverk. Evoluciju marketinga i digitalnog oglašavanja pratila je i njegova agencija koja je sada jedna od vodećih u Austriji. Za 27 godina poslovanja Kraftwerk je lansirao više od 2.000 marketinških kampanja i preko 2.500 digitalnih projekata za velike klijente kao što su Redbull, Coca-Cola, Unicredit, Lufthansa, Opel i mnogi drugi.
Na osnovu dugogodišnjeg iskustva, na prvoj liniji digitalne transformacije tržišta, marketinga i poslovanja gospodin Hammer će na svom predavanju govoriti prevashodno o novoj generaciji potrošača i njihovim kupovnim navikama . «Kupovina svuda i u svako vreme» naziv je njegovog predavanja i fokusiraće se ka višekanalnoj strategiji kao pristupu za povećanje prodaje. Zbog evolutivne promene ponašanja potrošača došli smo do nove tačke u evoluciji – Homo economicus-a. U pitanju je veoma dobro informisana osoba sa jasnim fokusom na ličnim potrebama i raspoloživim novcem. Jasna definicija kupca je prvi korak u zadovoljavanju njegovih potreba. Da bi Homo economicus kupio nešto od vas potrebna je identifikacija ovih kupaca, ali i jasna strategija komunikacije sa njima. Sa kupcima evoluirala je i maloprodaja. Ona sada obuhvata radnje, online šopove, web sajtove, mikrosajtove, blogove, aplikacije, ali i kanale društvenih mreža. Zbog kupaca čije se potrebe i navike menjaju iz dana u dan, uspešne stare strategije se ne mogu ponovo koristiti, već je potrebno prilagođavati pristup tako da on prati evoluciju potrošača. Ono što je sigurno je da će digitalna maloprodaja biti jedna od najviše rastućih grana industrije, sa umreženim kupcima u višekanalnoj strategiji kupovine kao ključnom faktoru pristupa. Ne propustite ovo zanimljivo predavanje gospodina Hammera, 16. maja od 18h u Addiko bank sali Doma omladine.
Informacije o ostalim predavačima i sve dodatne informacije možete pronaći na zvaničnom sajtu konferencije, a sva aktuelna dešavanja i novosti možete pratiti putem Facebook stranice.
O IAB SRBIJA
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
Komentari. (0)