Jonas Kjelberg - jedan od osnivača Skajpa: Kako je biti deo revolucionarne ideje
27.04.2018 11:30
Na Direct Media akademiji Jonas Kjelberg, jedan od osnivača Skajpa govori o tome "Kako je biti deo revolucionarne ideje"
Direct Media Akademija pod nazivom “I have a dream” otvara vrata svim zainteresovanima koji žele da pričaju o strategiji brenda, komunkacijskom planiranju, istraživanju, digitalu, PR-u, društvenim mrežama, inovacijama, savremenim metodama i alatima, trendovima... ukratko, o svemu što čini i što će činiti svet advertajzinga. Inovativno poslovanje i digitalna transformacija biće teme o kojima će pričati specijalni gosti Akademije, svetski eksperti koji su ostavili i dalje ostavljaju trag u svetu komunikacija, poput Jonasa Kjelberga.
Kao govornik, uključujući priču o svom iskustvu u Skajpu, Jonas pokriva sve aspekte biznisa nove ere, kako u tehnološkom sektoru tako i u drugim oblastima: od aspekta prodaje, proizvoda, inovacija, kompanijske kulture i razvoja do biznis klime i preduzetništva. Kjelberg će učesnicima Direct Media Akademije, četvrtog, Festivalskog dana, 18. maja u Madlenijanumu, doneti priču o vizionarima, a doneće i odgovore na pitanja zašto su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih i kako da učimo od njih i ostvarujemo svoje snove.
Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.