15 godina postojanja kompanije Nielsen u Srbiji
01.03.2018 14:01
Nielsen je jedna od najvećih globalnih kompanija koja posluje u više od 100 zemalja sveta, i pokriva preko 90% svetske populacije. Svojim klijentima nudi analize koje pomažu u razvoju i praćenju tržišta. Takođe, meri gledanost i oglašavanja na TV ekranima, prati prodaju robe široke potrošnje i omogućava proizvođačima i trgovcima uvide o kretanju kategorija.
O počecima kompanije, kupcima i planovima za 2018. godinu govorio je gospodin Andrej Dvojčenkov, Managing Director kompanije Nielsen. Tokom radnog doručka prisutni su mogli da čuju informacije o paradoksima, promenama i različitim uticajima kojima su izloženi kupci u današnje vreme.
-Zadovoljstvo mi je što sam bio u prilici da Vas ugostim i zajedno obeležimo 15 godina postojanja kompanije Nielsen u Srbiji. Misija Nielsena je da svojim klijentima pruži što jasniju sliku i podatke o tome šta potrošači i kupci gledaju, ali i kupuju. Svet u kome se kupac nalazi se menja brzinom bez presedana, u kome se mediji i trgovci prepliću. Fokusirani smo na inovacije, kako bi bili u koraku sa trendovima na tržištu i kako bi našim klijentima mogli da omogućimo korisne, praktične i konkretne alate koji im pomažu da donose strateške odluke u poslovanju na svakodnevnom nivou - istakao je gospodin Dvojčenkov.
O trendovima u Srbiji i regionu, tome šta sa rafova privlači pažnju kupaca i pokreće ih da kupuju, o njihovom ponašanju, promenama, i novim uticajima govorio je gospodin Ivan Šašić, Advanced Analytics Consultant.
-Tehnologija menja kupovne navike kupaca. Naši kupci prate cene i upoznati su sa asortimanom trgovaca. Promocije su realnost našeg tržišta i u prethodnoj godini su činile 38% ukupnog volumena. Prilike za rast postoje! Sa pravim podacima moramo da ih iskoristimo! – rekao je gospodin Šašić.