Proglašen pobednik prvog Coca-Cola kulinarskog takmičenja
18.05.2021 11:49
Coca-Cola i ove godine kroz kampanju „Zajedno je ukusnije“ okuplja porodicu i prijatelje i podseća nas da uživamo u trenucima koji su oduvek bili tu, ali sada nam prijaju više nego ikada.
Coca-Cola i ove godine kroz kampanju „Zajedno je ukusnije“ okuplja porodicu i prijatelje i podseća nas da uživamo u trenucima koji su oduvek bili tu, ali sada nam prijaju više nego ikada. Kroz nesvakidašnje Coca-Cola online kulinarsko takmičenje „Coca-Cola ti donosi ukus slave“ mogli smo da uživamo u čarima gastronomskih specijaliteta i nakon tri nedelje ovog influensersko-kulinarskog takmičenja, Coca-Cola je dobila prvog kulinarskog influensera.
Takmičari su tokom tri nedelje dobijali zadatke u kojima su mogli da iskažu svoje kulinarske veštine i kreativnost kroz pripremu i aranžiranje jela, a najbolje je pored žirija birala i publika putem glasanja. Dvoje najboljih učesnika su svoje kulinarsko umeće pokazali uživo pred kamerama u finalnoj nedelji takmičenja, nakon čega je proglašen novi Coca-Cola kulinarski influenser, Jano Sič koji stoji iza instagram profila Jano’s Kitchen.
- Kada su proglasili pobednika tj. kada sam čuo svoje ime, nisam imao snage da stojim i preplavile su me emocije :). Kao pobednik osećam ogromnu odgovornost i smatram da sam stavljen pred ozbiljan zadatak, a to je da odgovorim na potrebe ovako velikog brenda. Uz ozbiljnu konkurenciju, znao sam da nijedan deo takmičenja neće biti lak. Tokom takmičenje imao sam vere u sebe, samopouzdanje i ogromnu podršku porodice i publike koja je za mene glasala. Ipak moram da izdvojim moju stariju ćerku kao najveću podršku koja mi je davala ideje i predloge za pripremu jela u želji da bude još ponosnija na tatu. Verujem da će mi saradnja sa Coca-Cola doneti mnogo toga dobrog i da ću ispuniti očekivanja - rekao je Jano Sič, pobednik Coca-Cola online kulinarskog takmičenja.
Pored pune podrške kompanije Coca-Cola i ugovora u trajanju od 6 meseci, pobednik Jano će dobiti i vaučer u iznosu od 1.000 evra za kupovinu Metalac proizvoda, novčanu nagradu u iznosu od 1.500 evra, Coca-Cola kuhinjski set kao i sponzorisanje jednog posta mesečno na svom Instagram nalogu.
Miroslava Minja Bogdanovski, autorka bloga Minjina Kuhinjica i Slobodan Stefanović, poznatiji kao Gastro Glumac, su kao članovi žiriji imali težak zadatak i morali su od 6 najkreativnijih takmičara koji su bili deo ovog kulinarskog putovanja, da izaberu samo jednog.
- Uživala sam što mi je bila poverena sudijska uloga, nekad nezahvalna ali uvek uzbudljiva i dinamična. Kao i do sada Coca-Cola je pokazala da je tu da pomera granice, a ja ću se rado odazvati i nekom drugom prilikom u potrazi za talentovanim ljubiteljima kuvanja - rekla je Minja Bogdanovski, autorka bloga Minjina kuhinjica.
Drugi član žirija, Slobodan Stefanović, poznatiji kao Gastro Glumac obožava sve što je kreativno i inovativno.
- Najteži deo takmičenja je bilo žiriranje jer smo se zaista trudili da donesemo pravedne odluke. Pobednik takmičenja Jano Sič se od samog početka izdvojio po originalnim receptima i sjajnoj prezentaciji, a u finalnom takmičenju bio je tačan u pravilnom spremanju bifteka - rekao je Slobodan.
Coca-Cola je već više od pola veka deo naših života, važnih porodičnih dešavanja, ali i onih naizgled običnih svakodnevnih obroka. U svetu u kojem živimo danas, svaki obrok sa porodicom i prijateljima je dragocen trenutak koji nas zbližava, zato okupite najdraže, pokažite svoje kulinarske veštine i uživajte u zajedničkom obroku, jer zajedno je ukusnije.
Komentari. (0)