Avon

Kako mirisi utiču na raspoloženje

Autor:

07.02.2024 14:59

Foto: Promo

Foto: Promo

Novi parfem beauty kuće Avon oduševio pripadnice lepšeg pola, obavezno isprobajte



Čulo mirisa igra važnu ulogu u našem raspoloženju, stresu i radnoj sposobnosti. Zapravo, studije su pokazale da mirisi imaju veliki uticaj na naša osećanja i raspoloženje i da miris utiče na naš centralni nervni sistem.

Osim toga, mirisi su veoma važni i u svakodnevnom životu jer privlače suprotni pol. Jer, koliko je ženama važno kako muškarci mirišu i muškarcima je važan miris žene.

Verovali ili ne, ali istraživanja su pokazala da im je na ženi više privlačan dobar parfem nego njena garderoba!

Promo

 

I zato, drage žene, pažljivo birajte parfem. Mali savet - isto istraživanje je pokazalo da muškarce najviše privlače cvetni mirisi! I zato, isprobajte najnoviji parfem beauty kuće Avon, LovU Connected.

Osmišljen je kao senzualno putovanje kroz citrusne tonove mandarine koji su prva nota u ovom parfemu. Oni nisu samo osvežavajući već i energični.

Sledeća je ruža, odnosno 100% prirodni esencijalni ekstrakt ruže, koja donosi nežnost i dubinu. I na kraju, da upotpuni doživljaj, sandalovina sa svojim intenzivnim drvenim notama postaje poput emocionalnog utočišta.

Promo

 

Potraži novi LovU Connected parfem u Avon brošuri od februara po ceni od 2290 dinara, a možeš ga poručiti i na sajtu https://www.avon.rs/. Ako poručiš onlajn, stiže direktno na tvoju adresu!

Ali, ni to nije sve, pripremili smo za vas i posebno iznenađenje. Naime, odlučili smo da darujemo tri komada ovog neodoljivog parfema. 

Da biste učestvovali u nagradnoj igri, potrebno je da na Instagramu zapratite profile gloriamagazinsrbijaavonsrbija, a potom da ispod posta na našem Instagram profilu na temu ove nagradne igre ostavite komentar u kojem ćete napisati koji je, po vašem mišljenju, najbolji način da se što duže zadrže varnice u vezi.

Autori najinteresantnijih komentara dobiće na poklon parfem LovU Connected. Srećno!

Igramo se i na Instagramu!

Komentari. (0)

Loading