Mikrotrend koji će obeležiti jesen i zimu: Velike kragne za velike devojke!
16.11.2020 16:15
Predimenzionirane kragne na košuljama, haljinama, blejzerima, pa čak i na jaknama, koje najčešće imaju čipku i izgledaju romantično, jedan su od mikrotrendova za ovogodišnje jesen i zimu. Među prvima su ih, potpuno očekivano, predstavile modne kuće Gucci i Miu Miu prošle, a onda i ove godine, pronašavši inspiraciju u kragnama kakve nose deca, pa Chanel koja ih je prikazala na reviji za proleće, potom Ganni i kuća Alekse Čang (Alexachung), dok ih dizajnerka voli i privatno.
Nisu im odoleli ni brendovi Viktorije Bekam, Alberte Fereti, Erdema, kao ni Tory Burch i Moschino.
Nakon lansiranja na pistama, ogromne kragne pronašle su svoj put do svih važnih influenserki, koje su potvrdile da su ovi modni komadi odlični za slikanje, a potom i do polica svih poznatih street style radnji. Imaju ih Zara, Mango, Asos, a mogu se kupiti i od manje poznatih brendova koji se prodaju na Amazonu.
Velike kragne, koje nazivaju još i pilgrim jer podsećaju na one kakve su nosili engleski doseljenici u Ameriku, ili “Petar Pan kragne” ako su malo veće od standardnih, običnih, uveliko su u svoj stil uključile i svetske zvezde. One se često mogu videti na glumici El Faning, koja je inače Miu Miu muza, kao i na Hariju Stajlsu, kantautoru koga obožava Alesandro Mikele, kreativni direktor kuće Gucci. Nose ih i glumica Blejk Lajvli, najčešće uz kravate, Leandra Medin, osnivačica medijske platforme (Man) Repeller, i Lena Perminova, ruska manekenka i preduzetnica.