Donji veš i feminizam: La Perla zna kako
11.11.2016 11:55
Iako je od početka 1954. godine njeni modeli uvek bili naglašeno seksualni La Perla je okrenula novi list i okrenula se malo više feminuzmu.
Naravno, La Perla je i dalje senzualna, provokativna, sa naglašenom erotskom notom, ali je za razliku od ranijih kolekcija u onoj za proleće/leto 2017. godinu nalgašen i komfor koji prati i poštuje žensko telo.
- Potrudili smo se da napravimo kolekciju koja će ukazati na to kako žena želi da se oseća - senzualno, lepo i udobno u svojoj koži odnosno odeći. Obline su obeležje svake žene i trudili smo da to poštujemo. Napravili smo kolekciju za snažnu i nezavisnu ženu - rekla je Džulija Hart nova kreativna direktorka kompanije La Perla.
Kao zvezda editorijala pojavljuje se Kendal Džener.
Osim nje, pred objektivom Stivena Klajna pozirale su Izabeli Fontana i Lju Ven.
Fotografije za novu kolekciju snimio je Stiven Klajn, najpoznatiji po fotografijama Breda Pita i Anđeline Džoli za magazin W.
- Kendal je nova zvezda ove kampanje i lično ju je izabrala kreativna direktorka Džulija Hart. Ona u svakoj kombinaciji naglašava savremenost, opuštenost, samouverenost i eleganciju - kaže portparol kompanije.
„La Perla“ je luksuzni italijanski brend iz Bolonje u vlasništvu Silvija Skaglija.
U početku se bazirao samo na veš, a ponuda je kasnije proširena na stvari za plažu, spavanje, torbe i cipele.
Komentari. (0)