Paris Fashion Week u novoj "Gloriji": Devojke samo žele da se zabavljaju
12.10.2017 18:13
Pod ovim sloganom, nazivom nekad popularne pesme Sindi Loper, održana je revija kuće Yves Saint Laurent, a posle svega viđenog mogao bi se primeniti i na kompletan utisak koji je ostavio modni performans u francuskoj prestonici
Šta bi drugo bili večni simboli Pariza osim Ajfelove kule i francuske kape? Oba su bila i te kako prisutna tokom Nedelje mode u ovom gradu. U želji da skrene pažnju sa mučne svakodnevice ispunjene strahom od terorističkih akcija, kuća Saint Laurent (još jedan od simbola francuske prestonice) okrenula se uživanju u životu, a u tu svrhu kao idealna scenografija poslužila je upravo Ajfelova kula.
U dnu trga Trokadero, ispod najpoznatije kule na svetu, Entoni Vakarelo, kreativni direktor Yves Saint Laurenta, predstavio je kolekciju kojom je pokušao da slavnom brendu vrati senzualnost, provokativnu i moćnu energiju koja ga je krasila od samog osnivanja.
- Devojke Saint Laurenta samo žele da se zabavljaju. One nisu depresivne, hoće da uživaju - objasnio je svoju zamisao Vakarelo.
Naravno, za vreme Nedelje mode u Parizu bilo je uživanja i zabave na razne načine.
Ostatak teksta pročitajte u novom broju magazina “Gloria” koji je u prodaji od 9. oktobra!