Nakon 85 godina krodil je prošlost: Lakost zamenio kultni logo (foto)
03.03.2018 16:10
Francuski modni brend Lakost, u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN), zamenio je kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.
Sorry for the delay everyone! #LacosteSaveOurSpecies is now live: https://t.co/2rG6B877mA pic.twitter.com/saNU1fvnea
— LACOSTE (@LACOSTE) February 28, 2018
Lakost je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zameniti logo brenda, prenose agencije.
Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lakost majicama je na rubu izumiranja. Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
Raspoloživo je samo 1.775 polo majica, a bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majica jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta. Majica košta 183 dolara, a sav novac biće doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.