Aleksandra Dojčinović spektakularnom revijom u Parizu vratila naš region na modne naslovnice

Autor:

26.09.2024 11:00

Foto: Marc Piasecki / Getty Images

Foto: Marc Piasecki / Getty Images

Aleksandra Dojčinović spektakularnom revijom u Parizu vratila naš region na modne naslovnice



Na jednoj od najlepših pariskih lokacija, u Bridge Clubu, ispod mosta Pont Alexandre III, ispisana je ove nedelje istorija mode ovih prostora.

Spektakularnu reviju na toj još spektakularnijoj lokaciji, za vreme trajanja Paris Fashion Weeka, najprestižnijeg među modnim nedeljama u svetu, održala je Aleksandra Dojčinović, rođena Zagrepčanka i jedno od najznačajnijih lica regionalne modne scene.

Marc Piasecki / Getty Images

 

Ovo gala veče koje slavi umetnost, kreativnost i inovativnost novih dizajnera upriličeno je u bajkovitom, gotovo nestvarnom ambijentu na reci Seni, u prostoru koji je do sada već bio domaćin impresivnom broju "haute couture" revija.

Most, koji je izgrađen u čast svetske izložbe 1900 Exposition Universelle, prepoznatljiv je deo pariske panorame i povezuju Grand Palais na levoj sa Petit Palais na desnoj obali.

Izlagali su ovde, pre Aleksandre, već prošle godine Valentino, svoju fantastičnu kolekciju Pierpaola Picciolia, Dior, a najrecentnije, ove godine, John Galliano upravo je ovde prikazao Maison Margiela Artisanal kolekciju i izazvao, već po običaju, reakcije koje su se samo nizale jedna za drugom.

Marc Piasecki / Getty Images

 

Nije čudno da velikani svoje kolekcije vole da predstave baš ovde, jer ova veličanstvena modna pista nudi upravo spektakularan, gotovo filmski pogled na grad svetlosti koji nikada ne spava.

Kolekcija koju je Aleksandra Dojčinović predstavila u francuskoj metropoli vodi njen brend Lei Lou u jednom potpuno novom modnom kursu, a pravi highlight ovaj put su pomno birane tkanine poput cupre, novog plant-based materijala za koji se stručnjaci nadaju da bi mogao da izazove pravu revoluciju i polako dovede modu u sferu održivosti.

Prekretnica, za koju je ova dizajnerka, prema sopstvenim rečima, bila spremna već duže vreme, dogodila se u brojnim segmentima, a posebno valja istaknuti činjenicu da je kolekcija gotovo u potpunosti monokromatska, s apsolutnom vladavinom crne, uz tek poneki izlet u belo, antracit, ali i bordo kao apsolutnu hit nijansu sezone u dolasku.

Marc Piasecki / Getty Images

 

Naglasak je zato stavljen na fantastične krojeve, a ta crna, kao simbol elegancije i moći, u ovoj kolekciji nije samo neutralna podloga, već nosi ključnu ulogu u definisanju nekog novog, snažnijeg i modernijeg izgleda. Valja napomenuti da kolekcija nije couture, već pret-a-porter capsule, što znači da je sve prikazano apsolutno nosivo i apsolutno priuštivo mnogima.

Sjajna je to poruka svetu koji se već duže vreme suočava sa sumanutim divljanjima cena, da je ipak moguće stvarati kolekcije koje će biti dovoljno statement, a opet dovoljno luksuzne i povoljne.

Marc Piasecki / Getty Images

 

Osim toga, Aleksandrin nepogrešiv osećaj za slavljenje ženskih silueta svih oblika i dobi ni ovde nije zakazao, pa s pravom možemo da kažemo da je ovo najklasičnija, ali u isto vreme i najmodernija Lei Lou kolekcija do sada, koja nudi neviđeno mnogo mogućnosti za kombinovanje.


- Cilj je bio da stvorimo mini-kolekciju iz koje žene neće poželeti da imaju samo jedan komad. Želela sam da stvorim ono što se u modi slikovito naziva "capsule wardrobe", kolekciju esencijalnih, baznih komada koje možete, na primer, na brzinu da spakujete u kofer kad idete na put ili uzmete kao SOS rešenje kada vam iskrsne neki lepi događaj.

I uz sve to htela sam da bude dostupno, da se nosi - s ponosom kaže Aleksandra, kojoj bi ovo mogao da bude tek početak nekih novih, sličnih pariskih projekata, s obzirom na ovacije koje je doživela.

Marc Piasecki / Getty Images

 

Otvorila je Aleksandra ovim poduhvatom zasigurno vrata i nekim drugim regionalnim dizajnerima, a ne krije ni koliko je oduševljena kreativnom vibrom koja se poslednjih godina proširila ovim prostorima i rodila brojna, sjajna, nova modna imena koja su već sada spremna za velike pozornice.

Ova revija u Parizu za Aleksandru Dojčinović gotovo da nije mogla da se desi u bolje vreme za brend koji pasionirano gradi od 2007. godine, budući da je kao uvertira u celu priču predstavljen novi vizual službene veb stranice brenda leiloubyalex.com, a rebranding će pratiti i sve druge segmente, od društvenih mreža do vizuala njezinog luksuznog butika u glavnoj zagrebačkoj ulici - Ilici.

Marc Piasecki / Getty Images

 

Sve što se trenutno događa oko Lei Loua u potpunosti prati taj novi, savremeniji stilski smer u kojem je kao dizajnerka krenula i u kojem je klasika sada samo početak, a finalni produkt uvek razina više.

Nakon Pariza, ali i nakon gotovo dve decenije očaravanja publike romantikom, Aleksandrina je estetika, jasno je, u potpunosti sazrela, postala je kompleksna priča, beskrajno hrabra, ali i beskrajno nosiva u svim prilikama i u više navrata, što je u svetu koji se sve više okreće recikliranju zaista važno.

Marc Piasecki / Getty Images

 

 

Komentari. (0)

Loading