Lepa Brena: Konačno znam pravu meru uživanja

Autor:

02.09.2015 12:28

Foto:

Foto:



Folk diva je sa suprugom, sinovima i prijateljima na brodu dugom 17 metara obilazila omiljeno Jadransko primorje, imala je i koncerte i promovisala je singl ‘Ljubav nova’

Lepa Brena (54) rešila je da joj ovo leto ne bude kao i sva druga, tj. da ga ne provede isključivo radno. Zbog toga je legendarna folk pevačica malo vremena provela u Beogradu, a potom je sa suprugom, nekadašnjim teniserom Bobom Živojinovićem (52), krenula u obilazak omiljenog Jadranskog primorja. Na komfornom brodu, dugom 17 metara, plovili su i posećivali gradove u kojima odavno nisu bili. Brena je svoje utiske opisala kao “druženje, zabavu, mnogo zadovoljstva i pomalo posla”. Iz toga se može zaključiti da je imala i nekoliko nastupa, a promovisala je i singl “Ljubav nova” koji je objavila pre manje od dva meseca, na opšte oduševljenje zaljubljenika u njenu muziku iz celog regiona. Pesma je naišla na odlične reakcije, a folk diva otkriva da se tome nije nadala.
- Hteli smo smo da pesma bude drugačija, da ima svoju poruku, da bude autentična. Alka Vuica i Leo su mi pomogli da se kroz “Ljubav novu” predstavim u novom svetlu. Na koncertima vidim da je publika već naučila stihove i to mi je najbolji dokaz da sam napravila pravu stvar. Volim da sarađujem sa novim autorima, da proverim kako me muzički vide oni sa kojima nisam imala prilike pre da radim. U muzici stalno morate da ubacujete novine, da pratite trendove, a opet da ostanete prepoznatljivi, dosledni sebi.

Singl ste ekranizovali, a rekli se da ćete u spotu pomeriti granicu video-izraza u domaćoj produkciji.

- Radili smo spot u “Toxic” produkciji sa profesionalnim glumcima, što dovoljno govori koliko smo celoj priči pristupili ozbiljno. Kažem priči, jer je u pitanju visokobudžetni spot, sa filmskim zapletom koji se odigrava u dve epohe. Pojavljuju se Brenica i Brena. Ali, videćete sve kada spot izađe.

Na fotografijama kojima ste najavili spot izgledate odlično. Imate li neki tajni recept za dobar izgled?
- Moja tajna je u mom karakteru. Ne dozvoljavam sebi tužne priče, niti ih pričam, niti slušam. Način na koji razmišljate umnogome kreira vaš život, a pošto je optimizam nešto čega se ne odričem ni po koju cenu, tajna je upravo u tome. Šta zračite, to i privlačite.

Leto ste uglavnom proveli na hrvatskom primorju. Zbog čega je ono posebno?
- Leto je vreme kada se sumiraju utisci i kada se pripremate za predstojeću sezonu. U mom slučaju, snimite i spot! Prija mi klima na Jadranu, svi porodično volimo da krstarimo po uvalama, da uživamo u morskim specijalitetima.

Da li su vam ove godine sinovi pravili društvo tokom odmora?

- U jednom periodu da, budući da sva trojica imaju svoje društvo i da letovanje s roditeljima više nekako nije “in”. Dođu, vidimo se i onda odu svojim putem. Boba i ja to podržavamo, jer Filip živi i radi u Americi, Stefan tamo studira, a Viktor je ovde, pa nisu često u prilici da budu na okupu. Leto je vreme kada mogu da putuju, uživaju i izlaze zajedno.

Čini se da ste ovog leta bili veoma aktivni. Putujete li nekada sami, bez supruga i dece?
- Kako da ne. Kad sam prvi put otišla sa drugaricama na letovanje, naučila sam šta je prava mera uživanja. Bez preterivanja.

Krajem prošlog meseca na Brionima ste proslavili rođendan vašeg supruga. Šta ste mu poželeli?

- Dobro zdravlje i da manje radi a više uživa. Jer, na svom primeru sam shvatila koliko je to bitno. Kad imate svoju privatnu kompaniju, vi radite 24 sata. I kada niste fizički tu, morate da razmišljate o poslu.

Na twitteru ste objavili fotografiju na kojoj držite četkicu stojeći ispred platna. Slikate li?
- U pitanju je namešten kadar u kom Brenica, mlada glumica koja se pojavljuje u spotu, slika, a ja sam se latila kičice u pauzi snimanja da dam završnu reč!

Kakvi su vam planovi za predstojeću jesenju sezonu?
- “Grand produkcija” punom parom priprema brojna iznenađenja. Ono u šta sam sigurna jeste da će publika uživati u formatima koje smo osmislili. Pored “Zvezda Granda”, koje tradicionalno već deseti put kreću u septembru, tu je i “Grand narodna televizija”, koja je za samo godinu i po dana pozicionirala svoje mesto na tržištu, na čemu mogu da nam pozavide mnoge TV kuće sa zavidnim stažom.

Tekst je originalno objavljen u štampanom izdanju magazina “Gloria” u broju 638.
Goran Anicic

Autor

Komentari. (0)

Loading