Pogledajte novu “Precious” kampanju brenda “Boudoir”
06.07.2015 14:39
Hrvatski modni brend “Boudioir” čiji su kreatori Martina Čičko Karapetić i Morana Saračević predstavili su kampanju za aktuelnu kolekciju “Precious”.
Kolekcija se pripremala gotovo četiri meseca, a sadrži 20 couture kreacija na kojima se nalazi više od 6000 ručno našivenih latica. Osim toga, po prvi puta nakon dugo vremena, Boudoir predstavlja veliki broj dugih, elegantnih, večernjih haljina. Baš svi modeli u kolekciji izrađeni od dragocenih starinskih čipki, miljea i tabletića, koji se slažu u jednu neobično lepu slagalicu, skupocen i vredan vitrail od kojeg su sačinjene “Precious” haljine.
- Kroz čisti eksperiment i slaganje aplikacija koje podseća na igru tetris, došle smo do efektne baze za celu kolekciju - izjavile su dizajnerke.
Kao i sve kampanje do sada, i ovu potpisuje najbolji hrvatski fotograf Mladen Šarić koji sve što radi pretvori u pravu modnu bajku stoga ne čudi dugogodišnja saradnja s ovim fotografskim genijalcem. Izvanredan i neobičan make up i ovog puta potpisuje najbolji hrvatski šminker Saša Joković, kosu je stilizovala i uredila Milena Maršić iz salona Glamour. Modeli su Larisa, Arijana i Karmen iz agencije Colors Model Management.
Pogledajte fotografije u galeriji iznad teksta.
Komentari. (0)