“Lepota na moj način”: Oriflame kompanija lansirala novu brend poruku
09.03.2018 10:20
Oriflame kompanije lansirala je 7.3 svoju novu brend poruku “Lepota na moj način” u prelepom ambijentu hotela Square Nine.
Tom prilikom Oriflame je predstavio i svoje brend ambasadore Katarinu Gaj – jednu od omiljenih blogerki poznatu po svojim mnogostrukim talentima među kojima su pisanje, krojenje i fotografisanje, Biljanu Bursać – dr bioloških nauka i maratonca, Tamaru Ćosić - savetnicu za lepotu, Marinu Spasić – prvakinju Srbije u Kik boksu, pevačicu Nevenu Božović, glumicu Ninu Janković i vlogerku Janu Dačović poznatu mlađoj generaciji po zanimljivim vlogovima o lepoti i kozmetici - osobe koje na predivan i jedinstven način izražavaju svoju lepotu i sjajno predstavljaju poruku koju Oriflame ovom kampanjom želi da prenese.
Događaj je vodio Boško Jakovljević a prisutni su uživali u nastupu Nevene Božović koja je izvela svoju pesmu “Dangerous Drug”.
Događaj je posebno ulepšalo i prisustvo Nine Badrić, prijatelja kompanije i Oriflame zaštitnog lica za tržišta Zapadnog Balkana, koja je takođe obradovala goste izvođenjem svoje pesme “Dani i godine”.
Svoje viđenje lepote tom prilikom sa nama su podelili i psiholog Gordana Nikić koja je istakla koliko je važno da se osećamo dobro da bismo se osećali lepo, Miloš Nadaždin – fotograf koji je učestvovao u kampanji izneo je šta za njega znači lepota u profesionalnom smislu, a Davor Štefanek, prijatelj i ambasador kompanije za wellness program, takođe je podelio sa prisutnima da najviše lepote pronalazi u svom radu i porodici.
Oriflame kompanija je ovom porukom i događajem istakla da kao kompanija koja se lepotom bavi već 51 godinu ima znanje i iskustvo i širok asortiman proizvoda tako da predstavlja pouzdanu podršku i partnera svakoj osobi u njenoj potrazi za autentičnim izrazom lepote.