Britanski, društveno odgovorni brend The Body Shop otvara prodavnicu sasvim novog koncepta!

Autor:

02.11.2020 11:58

Foto:

Foto:



THE BODY SHOP, čuveni aktivistički „beauty“ brend, donosi sasvim novi koncept prodavnice u Beograd, u tržni centar Galerija.

Nova prodavnica nosi duh interaktivnog radioničarskog prostora koji ohrabruje posetioce da istražuju proizvode i otkrivaju kako, zajedno, možemo da se borimo za lepši i zdraviji svet.

Čuven po integrisanju sirovih i prirodnih sastojaka u formule svojih visoko kvalitetnih proizvoda, The Body Shop je poznat širom sveta kao pionir filozofije da biznis može biti u službi dobra, po podizanju društveno odgovornog standarda i po svojoj konstantnoj posvećenosti kampanjama koje daju glas onima koji ne uspevaju da se čuju. Danas, The Body Shop ima preko 3.000 prodavnica u preko 75 zemalja i nudi oko 800 proizvoda koji nisu testirani na životinjama, od poznatog Shea Body Butter-a, do voljenog Tea Tree asortimana.

Sa novim konceptom, The Body Shop se vraća svojim korenima i produbljuje svoju strast prema kreiranju zdravije budućnosti i održivih ekoloških rešenja. Prodavnica je sačinjena od elemenata napravljenih od recikliranih materijala.

Nova prodavnica sadrži aktivistički punkt na kom će svi moći da se upoznaju sa aktivističkim korenima The Body Shop-a, kao i kampanjama usmerenim ka društvenim pitanjima kao što su rodna ravnopravnost i borba protiv testiranja kozmetičkih proizvoda na životinjama.

„Naša nova prodavnica u tržnom centru Galerija prikazuje The Body Shop vrednosti u svom punom sjaju“, rekla je Sanja Todorović, potpredsednica Triple Jump Grupe. „Novi koncept označava povratak brenda The Body Shop svojim aktivističkim korenima. Ovom prilikom pozivamo naše kupce da nam se pridruže u otkrivanju proizvoda na novi način, recikliranju pakovanja i kampanjama za bolju budućnost naše planete“.

Ljubazno osoblje The Body Shop-a će kreirati unikatno iskustvo kupcima i omogućiti upoznavanje sa proizvodima na najzabavniji način. Posetioci će dobiti savete i konsultacije usmerene ka pronalaženju najboljeg proizvoda.