Promo
Izložba GORI, najmlađeg kreativnog direktora Stefana Gajića zapaliće Beograd ovog septembra
26.08.2024 11:01
Visoke temperature nas zagrevaju za izložbu koja će da GORI!
Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije? Stefan Gajić, najmlađi advertajzing kreativni direktor u regionu, ovog septembra nam sprema izložbu pod nazivom GORI!
Od 12. do 15. septembra publika će imati priliku da poseti jedinstvenu postavku u unikatnom i nesvakidašnjem prostoru u centru grada u okviru Hotela "Mona Plaza".
Izložba koja nosi naziv GORI predstavlja jedinstveni spoj tradicionalnih plakata sa digitalnim formatima, koje će domaća publika imati prvi put priliku da vidi.
Baš iz tog razloga autoru je bilo od izuzetne važnosti da prostor izlaganja bude urban, drugačiji i kul.
Tokom tri dana trajanja izložbe publika će imati priliku da na digitalnim formatima, ekranima, LED panelima i 360 instalacijama uživa u radovima koji odgovaraju na temu GORI.
Postavku čine tri tematske celine, odakle proizlazi i sam naziv.
Pre svega, radovi Stefana Gajića se bave gorućim temama o kojima svakodnevno pričamo na poslu, sa prijateljima, porodicom i koje nam okupiraju misli.
Drugi segment izložbe je potreba umetnika i kreativaca za postizanjem viralnosti - kreiranje radova koji će zapaliti javnost i digitalne kanale.
Treći segment je neizostavan na putu svakog stvaraoca – kreativno sagorevanje (burnout), koje proizlazi upravo iz zagrejanosti za svoju profesiju – u slučaju umetnika, advertajzing industriju.
Osim prostora, veoma je bilo važno pronaći partnere koji će omogućiti realizaciju ovakve postavke na visokom nivou - partnere koji su relevantni, inovativni i pomeraju granice. Jedan od njih je i brend Duracell koji je omogućio funkcionisanje LED ekrana.
Ne propustite da budete deo iskustva koje će biti goruća tema ovog septembra. Zato uhvatite trenutak da posetite ovu unikatnu izložbu od 12. do 15. septembra u "Mona Plaza" hotelu u Beogradu.
O izložbi GORI
Izložba GORI nastala je kao odgovor Stefana Gajić na sopstvenu svakodnevicu, ali i na savremeni način života, koji sa sobom nosi fenomen društvene zainteresovanosti i pažnje za određenu temu samo u trenutku kada dogori.
Odatle proizlazi i nesvakidašnja postavka radova kao spoj tradicionalnog i digitalnog, izmeštanje umetnosti iz galerije u urbani prostor, ali i radovi koji obrađuju tri aktuelne tematske celine.
Pre svega, radovi Stefana Gajića se bave gorućim temama, temama o kojima svakodnevno pričamo na poslu, sa prijateljima, porodicom i koje nam okupiraju misli.
Drugi segment izložbe je potreba umetnika i kreativaca za postizanjem viralnosti - kreiranje rada koji će zapaliti javnost i digitalne kanale.
Treći segment je i neizostavan na putu svakog stvaraoca - kreativno sagorevanje (burnout), koje proizlazi upravo iz zagrejanosti za svoju profesiju - u slučaju umetnika advertajzing industrije.
GORI postavka posetiocima prenosi poruku o inspiraciji, sa namerom da nas podseti da negujemo plamen koji tinja u nama uprkos svakodnevici koja teži da nas sagori.
O umetniku
Stefan Gajić je najmlađi art i kreativni direktor na advertajzing sceni regiona.
Pohađao je prestižni njujorški pre college program “School of Visual Arts” i diplomirao na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu.
Do sada je radio na idejnom rešenju za neke od najvećih svetskih brendova i kompanija (Nivea, OTP Banka, Red Bull, Universal Music, Evropska unija, SBB, IQOS, Milka, Eucerin i Ahold Delhaize) i ilustrovao naslovnice velikih publikacija poput "Nedeljnika" i "Harper's BAZAAR-a".
Stefan je jedan od retkih grafičkih dizajnera čiji je rad uvršten u jednu od trenutno najvećih i najuticajnijih svetskih izložbi pod nazivom “Tolerance”. Njegov rad je obišao Peru, Japan, Kinu, Nemačku, Hrvatsku, a takođe i Times Square u Njujorku.
Najmlađi je član Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije u Srbiji (“IAA”) i dobitnik brojnih nagrada i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna, komunikacija i marketinga.
Učestvovao je kao govornik na najpoznatijim regionalnim konferencijama, a trenutno predaje na jednoj privatnoj akademiji u Beogradu.
Najrelevantniji časopis industrije "Marketing mreža" proglašava ga krajem 2023. godine za “changemaker” personu, a prestižni business magazine "BIZLife" za “30 ispod 30”.
Komentari. (0)