Kraljevska porodica najavila rat internet nasilnicima: Ko je najviše na meti uvreda?
05.03.2019 11:10
Britanska kraljevska porodica objavila je da će blokirati korisnike koji ostavljaju uvredljive ili pogrdne komentare na zvaničnim sajtovima kraljevske porodice navodeći uputstva za ponašanje u vezi sa tim sajtovima.
Nema zle krvi među jetrvama: Kejt Midlton priprema iznenađenje za trudnu Megan
Objave koje su uvredjive, rasističke ili ispoljavaju mržnju na vebsajtu Klarens hausa, Kensingtonske palate ili Bakingemske palate mogu biti skrivene, izbrisane ili prijavljene policiji, navodi se u novim pravilima.
Ta odluka je usledila pošto su službenici tih kuća počeli da se bore sa plimom uvreda na račun vojvotkinja od Kembridža i Saseksa, supruge princa Vilijama - Kejt Midlton i princa Harija - Megan Markl.
Ekskluzivno iz Kensingtonske palate: Prava istina o odnosu Kejt Midlton i Megan Markl
Ni jedna od vojvotkinja nema svoj lični nalog na društvenim mrežama. Megan, vojvotkinja od Saseksa, zatvorila je svoj nalog prošle godine pre nego što se udala za princa Harija.
Navodi se da neke od najgorih uvreda punih mržnje, koje su objavljene na nalozima kraljevske porodice na društvenim mrežama, dolaze od suprotstavljenih obožavalaca Kejt i Megan. Prema novim propisima, komentari ne mogu da budu nepristojni, uvredljivi, preteći, puni mržnje ili da budu diskriminatorski po pitanju rase, pola, vere, nacionalnosti, hendikepa, seksualne orijentacije ili godina.
Konačno se složile: Kako je moda pomirila Megan i Kejt (foto)
View this post on Instagram
Sam nalog kraljevske porodice (TheRoyalFamily) ima 4,9 miliona pratilaca na fejsbuku, 4,5 miliona na instagramu i 3,9 miliona na tviteru.
Klarens haus, rezidencija prestolonaslednika princa Čarlsa, ima svoj nalog, dok Kensingtonska palata, u kojoj su njegovi sinovi Vilijam i Hari, ima svoje naloge koji pripadaju mladim prinčevima.
Kejt Midlton i Megan Markl: Ima li netrpeljivosti među jetrvama?
View this post on Instagram
Tim uputstvom Bankingemska palata želi da stvori "jedan zdrav prostor" onlajn interakcije. Dokument precizira da komentari ne treba da budu van teme, nerazumljivi, ili napravljeni radi publiciteta.