Direct Media osvojila svetsko priznanje: Srebrni Warc za inovativne komunikacije
28.04.2017 15:52
Na jednom od najvećih svetskih festivala u oblasti marketinških komunikacija Warc Innovation Award, Direct Media sistem osvojio je prestižnu nagradu za projekat “Štartaj, Slovenija!”. U oštroj konkurenciji globalnih agencija, kampanja slovenačke kancelarije Direct Media sistema osvojila je srebrno priznanje kao jedini nagrađeni projekat iz ovog dela Evrope.
Na projektu “Štartaj, Slovenija!” udružili su snage lideri u svojim oblastima: Direct Media i partnerska agencija BBDO Formitas, lanac trgovina Spar i slovenačka televizija POP TV, kako bi pomogli mladim preduzetnicima da plasiraju inovativne proizvode na tržište.
Osmišljen je novi TV format u okviru kojeg je mladim preduzetnicima pružena prilika da predstave svoje proizvode i edukuju gledaoce o pokretanju sopstvenog biznisa. Po okončanju serijala, gledaoci su izabrali najbolji proizvod, a trgovinski lanac sklopio ugovor o plasmanu u svojim trgovinama.
Iza ideje projekta "Štartaj Slovenija!" i realizacije u komunikacijskom smislu stoji tim agencije Direct Media Komunikacije iz Slovenije i partnerske kreativne agencije Formitas BBDO. Ova kampanja osvojila je i prestižne nagrade Slovenačkog oglašivačkog festivala, kao i nacionalno slovenačko priznanje Viktor za izuzetna medijska dostignuća.
Više o dobitnicima Warc Innovation Award pročitajte OVDE.
Više o projektu “Štartaj, Slovenija!” saznajte OVDE.
Komentari. (0)