Oriflame kompanija proslavlja 50 godina postojanja uz novog Oriflame brend ambasadora Ninu Badrić!
11.04.2017 15:45
Oriflame ove godine slavi 50 godina ispunjavanja snova ljudima širom sveta. Od samog početka, Oriflame je ostao veran svom izvornom konceptu kozmetičkih proizvoda inspirisanih švedskom prirodom i preduzetničkom kulturom.
Kvalitet i dugu tradiciju Oriflame proizvoda prepoznala je i naša omiljena pevačka diva Nina Badrić koja je novi Oriflame brend ambasador!
Oriflame je odabrao Ninu za svoje zaštitno lice jer upravo ona predstavlja ideal Oriflame žene.
Osim fizičke lepote, Ninu odlikuje neodoljiva harizma i šarm. Njen vrhunski talenat i pozitivan karakter kojem se žene dive, samo su neki od kvaliteta zbog kojih je Oriflame odabrao baš Ninu za svog brend ambasadora. Njena prirodna lepota, entuzijazam i posvećenost poslu i obožavateljima je nešto što se u potpunosti podudara s Oriflame vrednostima.
Zajedno s Ninom, Oriflame započinje predivnu i inspirativnu priču. Ona će krasiti stranice Oriflame kataloga i dati lično mišljenje o Oriflame proizvodima koje jednostavno obožava!
O svojoj saradnji sa Oriflame-om Nina kaže:
- Lepa je stvar kada vas veliki brendovi prepoznaju kao savršenog partnera. Sarađujem s vrhunskim brendovima i srećna sam što u meni pronalaze inspiraciju. Oriflame je velika svetska kompanija čije proizvode koristim dugi niz godina. Utoliko je moja sreća bila veća kada su me pozvali na saradnju i odabrali za brend ambasadora. Zaista sam ponosna.
Na proslavi povodom 50 godina upešnog poslovanja Oriflame-a, održanoj 7.4.2017. u event centru „Promenada“ u Beogradu, Nina je čestitala saradnicima Oriflame-a na ovom značajnom jubileju i svojim prisustvom uveličala rođendansku proslavu, a nastupom oduševila preko 400 obožavatelja.
O KOMPANIJI
Oriflame su osnovala dvojica braće iz Švedske: Jonas i Robert af Jochnick. Braća su odlučila da pruže ljudima priliku da rade s visokokvalitetnim proizvodima za negu kože i kozmetikom, a inspirisani su bili prirodnim sastojcima i lepotom Švedske. Njihov san bio je da izgrade svoje poslovanje pomažući ljudima da pokrenu sopstveni posao i promene svoj život nabolje. Sigurni u svoju viziju stvaranja kompanije koja će se baviti preporučivanjem prirodnih švedskih kozmetičkih proizvoda, braća Jonas i Robert af Jochnick odlučili su da napuste postojeće radno mesto i potpuno se posvete ostvarenju svog sna.
KAKO JE ODABRANO IME “ORIFLAME”?
Ime Oriflame dolazi od francuske reči 'Oriflamme', što označava kraljevsku zastavu iz srednjovekovne Francuske koja se nosila u borbu, inspirisana pobožnošću i hrabrošću. Osećali su da je ona lep simbol njihovog poslovanja, a malo su promenili pravopis kako bi imala zvuk internacionalnog.
PRVA KOLEKCIJA PROIZVODA
Prvi proizvodni program sastojao se od kreme za kožu, ruža za usne i maskare, odnosno svega 20-ak proizvoda. Svi proizvodi za negu kože bili su na biljnoj osnovi i biljnim ekstraktima iz švedske prirode i sadržali su jako malo mirisa kako bi se izbegla alergijska reakcija. Osnivači su takođe insistirali da testiranje ne sme da se izvodi na životinjama – koja je predstavljala pionirsku misao u to vreme, kada za testiranje na životinjama nije bilo uopšte javnog interesa.
LEGENDARNI PROIZVODI
Univerzalni balzam
Izvorno proizveden u ranim 70-im kao krema za područje oko očiju, uskoro je postao poznat po svojim fantastičnim umirujućim i hidratantnim svojstvima za suvu kožu bilo kojeg područja. Ubrzo nakon toga, postao je omiljeni višenamenski melem koji se i danas nalazi u našem asortimanu proizvoda. Sada je sa prodajom od preko 40 miliona primeraka jedan od najprodavanijih Oriflame proizvoda!
Giordani Gold kuglice za nijansiranje
Osmišljena 1976. godine, Giordani Gold kolekcija je inspirisana životnom energijom, strašću i bezvremenskim italijanskim stilom života. Najprodavaniji proizvod iz Giordani Gold kolekcije su svakako kuglice za nijansiranje. Ručno su oblikovane i proizvedene u Italiji veštim rukama najiskusnijih majstora. Obogaćene zlatnim česticama daju topli, svetlucavi učinak za dozu suptilnog sjaja.
The ONE 5 u 1 WonderLash maskara
5 prednosti u jednom proizvodu: produžava trepavice, uvija ih, daje im volumen, razdvaja, neguje i hidrira. Pre 10 godina predstavili smo novu dimenziju trepavica zahvaljujući revolucionarnoj četkici 3D dizajna. Danas s ponosom možemo reći da je WonderLash maskara najprodavanija maskara u istoriji Oriflame-a – svake 4 sekunde neko u svetu kupi i zaljubi se u WonderLash maskaru!
Komentari. (0)