PANDORA u susret Danu zaljubljenih: Prilikom odabira poklona, obratite pažnju na sve bitne nagoveštaje

Autor:

08.02.2018 13:00

Foto:

Foto:



Pred Dan zaljubljenih 2018. PANDORA predstavlja globalnu studiju otkrivajući da 65% žena veruje da dobijaju bolje poklone od svog voljenog kada im daju nagoveštaj.

Sa samo 33% žena koje su priznale da daju nagoveštaj, rezultati ove studije izazvali su PANDORA brend da pomogne zaljubljenima tako što će ohrabriti žene da govore, a muškarce da obrate pažnju na nagoveštaje svojih partnerki. Studija je objavljena zajedno sa predstavljanjem PANDORA kolekcije za Dan zaljubljenih 2018, koja nudi predivnu kolekciju jedinstvenih poklona.

Sa četvrtinom žena koje govore da često dobijaju poklone koji im se ne dopadaju, PANDORA poziva žene da daju veće i smelije nagoveštaje koji neće proći neprimećeno kako bi osigurale da će dobiti poklon koji zaista žele ove godine. PANDORA suptilno savetuje razigranim nagoveštajima poput sličica nakita ostavljenim u partnerove džepove ili ostavljajući liste želja na očigledna mesta po kući kako bi osigurale da će ovo biti Dan zaljubljenih za pamćenje.

65% ŽENA SLOŽILO SE DA DOBIJAJU BOLJE POKLONE KADA DAJU NAGOVEŠTAJE

- Dan zaljubljenih je odlična prilika da slavite Vašu ljubav jedno prema drugom i prema sebi. PANDORA zna žene vole da obeleže ove važne  prilike nakitom i zbog toga smo kreirali poželjnu kolekciju koja predstavlja savršene poklone za žene ovog Dana zaljubljenih - objašnjava Minna Phillipson, Potpredsednik i Šef marketinga PANDORA brenda.

89% ŽENA BI VIŠE VOLELO DA DOBIJE NAKIT NEGO PLIŠANE MEDE ZA DAN ZALJUBLJENIH

Studija, prilikom koje je intervjuisano preko 7,000 mušakaraca i žena iz sedam zemalja i tri kontinenta, otkrila je da žene smatraju nakit najboljim poklonom za Dan zaljubljenih ali 77% uglavnom dobija cveće ili čokolade.

Rezultat takođe pokazuje da davaoci poklona misle da je važno da poklon za Dan zaljubljenih reflektuje koliko dobro znaju osobu kojoj daju poklon, tako da 60% priznaje da je teško da pronađu odgovarajući poklon.

#DOPANDORA

Činjenice i citati zasnovani na istraživanju koje su sproveli PANDORA i Survey Sampling International (SSI) u avgustu 2017. Prikupljeno je više od 7,000 intervjua u kojima su učestvovali muškarci i žene od 18 do 50 godina sa tri kontinenta iz različitih zemalja u kojima je PANDORA prisutna u maloprodaji.

O PANDORA BRENDU

Svetski poznata po ručno završenom i modernom nakitu po pristupačnim cenama, PANDORA dizajnira, proizvodi i prodaje nakit napravljen od visokokvalitetnih materijala. Inspiriše žene da prihvate svoju individualnost i pokažu svoj lični stil, PANDORA moderan i ženstven nakit obuhvata nezaboravne trenutke i lične vrednosti u životu. PANDORA unikatan i detaljan dizajn kombinuje tradicionalan zanat i modernu tehnologiju i prodaje se u više od 100 zemalja na šest kontinenata u otprilike 7 700 prodajnih mesta, uključujući više od 2 200 konceptualnih prodavnica.
Osnovana 1982. sa sedištem u Kopenhagenu u Danskoj, PANDORA zapošljava više od 22 300 ljudi širom sveta od kojih se 13 200 nalazi na Tajlandu gde je proizvodnja nakita. PANDORA je zvanično objavljena na NASDAQ Kopenhagen berzi u Danskoj. U 2016. PANDORA je imala ukupan prihod 20.3 milijarde danskih kruna (približno 2.7 miljardi EUR).
Za više informacija posetite www.pandoragroup.com ili se inspirišite na www.pandora.net

Maja Gašić

Autor